300 spartalı 2 bir imparatorluğun yükselişi

300 spartalı 2 izle

İlk film sanat için ikinci film para için olmuş gibi geldi bana.Her ses getiren filmin devam filmleri neden geride kalır bilemiyorum.Belkide bilinçaltı beklentiler arttığı için.Filmin baştan sona denizde geçmesi açıkçası sıktı beni.Karayip korsanlarında bile karada daha çok olay oluyor korsan filmi olmasına rağmen.Günlerce birbirini öldürmeye çalışan iki komutanın birbiriyle ilk buluşmalarında sevişmelerini anlamadım.Savaşma seviş felsefesinimi işlemişler.Olayların ilk filmle paralel yaşanıyor gösterilmeside hoşuma gitmedi.Leonidas ın oğlu biraz büyüse,onunla kralın bir intikam savaşı tarzı bişey işlense belki daha şaşalı bişey olurdu.İlk filmdeki görsellik lezzeti ve acaba şimdi ne olcak şeklinde merak duygusu bu filmde yoktu.İlk film tıpkı bir yeşil yol gibi avatar gibi yüzüklerin efendisi gibi 10 sene sonra bile akıllarda olacak,ama bu film seneye unutulur bile.çok kötü değil yerin dibine sokmanın alemi yok ama beklentilerin çok çok altında kalmış.hem görsellik hem konusu olmamış.Benim şahsi puanım 10 üzerinden 6. Geçen hobbit 2 yi izledim,adamlar dahada üzerine koyarak ilerlemişler.muhteşem bir görsel şölendi.Gerçi onu bile kötüleyenler olmuş:)

300 spartalı 2 türkçe dublaj izle

Önce ilk filmi, 2006 yapımı “ 300 Spartalı (300)‘yı anımsamak gerek: M.Ö. 480'de, Antik Yunanistan'ın şehir devletlerinden, katı disiplinle yönetilen asker erkeklerin Sparta'sı, İran Platosu'ndan yayılan istilacı Pers İmparatorluğu'nun muazzam savaş gücü karşısına dikiliyor… Sparta Kralı Leonidas, Ateş Kapıları'nda (Thermopylae), sadece 300 asker olarak, Tanrı-Kral Xerxes'in korkutuculuğuna meydan okuyordu.

Filmi şaşalı fragmanı ve IMAX olduğu için gittim. Ama ilk filmde ki aksiyon ve anlatılan hikaye gibi keyif vermedi. Çok saçma olan ise güya komutanın cinselliği kullanarak elde etme çabası. Yavvvv yönetmen konuda ilerleyememiş ve hemen standart çözüme odaklanmış..

Uzun zamandır sadece film ve tartışma programı takipçisi olarak resmen mavi oda çekimlerini perdeden görür gibi oldum. E tabi bir de hatun etkisi var. O yönden baksam bende diğerleri gibi çok fazla beğenirdim.

Filmin sağından solundan tutulacak tarafı yok. Deniz görselleri Age Of Empires oyununu hatırlattı bana.

 
0
Kudos
 
0
Kudos

Now read this

Kedi Özledi

Kedi Özledi izleSanırım film isimden biraz kaybediyor. Çevremde isminden dolayı “ o ne biçim isim ne biçim film” deyip de gitmem ben o filme diyenler .çok var. Sanırım bu düşüncedendir ki dün akşam filmi izlemeye gittiğimde salon... Continue →