Frankenstein

Frankenstein izle

Filmi izleyeli yarım saat oluyor, gelip sıcağı sıcağına yorum yapayım dedim. Bu benim ilk seyrettiğim Frankestein filmi olduğu için klişelerini falan geçmek lazım. Öncelikle süresi çok ilgimi çekti film ne ara başladı ne ara bitti pek anlamadım :) Özellikle sonu baya baya hızlıydı :D Ama verilmek istenen mesaj açık olduğundan finale fazla takılmadım, gayet yerinde sorunsuz bir finaldi. Biraz da ikinci film için açık kapı bırakmışlar ama çekilir mi çekilmez mi bi fikrim yok. Çekilirse iyi olur, onu da izleriz :) Konuya gelirsek.. Frankenstein'ı hep duymuştum ama bu kadar hoş bi adam beklemiyodum. Aaron Eckhart gençleşmiş mi başka bi şey mi olmuş bilmiyorum ama çok yakışıklı bir şey olmuş yani. Yara izlerine rağmen, oldukça hoş görünüyordu. Onun iç hesaplaşmaları, iyi miyim kötü müyüm düşünceleri filme değişik bi açı katmıştı ki sonunda o da ne olduğunu anlayabildi çok şükür :) Esas kızımızın da katkılarını unutmamak gerek. Onun da filme pozitif katkıları çok olmuş. Sonuç olarak ortaya güzel, akşamları vakit geçirmek için izlenebilecek bi film çıkmış. 6,5/10

Frankenstein Ölümsüzlerin Savaşı

Uzun zamandan beridir şöyle yeni çıkan bi film nete insede izlesem diyordum.(FİLM MANİSA'YA GELMEDİ)Pazar pazar bu film kaçmaz dedim.İlk fragmanını izlediğimde “bu film kaçmaz” ile “kesin sadece faragmanı güzeldir” düşüncesi ikileminde idim.Vede korktuğum başıma geldi ve yine TİPİK FRAGMAN FİLMİ çıktı karşıma.Sanki sadece fragmanı güzel yapalımda gerisi fark etmez der gibi önümüze koymuşlar.Senaryo zaten vasatlıktan bi gıdım ileri gitmiyor.Belki en azından 3d ile fakan seyretseydim bi kaç olumlu cümle yazabilirdim ama oda olmadı malesef.Filmi tavsiye edemem belki boş vaktiniz çoktur hadi şunuda izleyimde merakım gitsin derseniz o başka. PUANIM:4.2/10

 
0
Kudos
 
0
Kudos

Now read this

Açlık Oyunları 2 Ateşi Yakalamak

Açlık Oyunları 2 izleVizyon Tarihi:22 Kasım 2013 (2s 26dk) Yönetmen:Francis LawrenceOyuncular:Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson, Liam HemsworthTür:Aksiyon , Dram , BilimkurguÜlke:ABDYeni Açlık Oyunları ile ilgili beklenmedik ‘sürprizler... Continue →