Game of Thrones 4.Sezon 2.Bölüm

Game of Thrones 4.Sezon 2.Bölüm izle

Bütün dünyanın büyük bir merak ile beklediği Game Of Thrones 4. sezon 1. bölümü yayınlandı. Game Of Thrones'un 1. bölümünde akılllarda kalan bütün soru işaretleri cevabını buldu. Game Of Thrones 4. sezon 2. bölümünü bu hafta yayınlandı. Game Of Thrones 4. sezon 2. bölümü ayrıntı ve detayları haberevet.com adresinde sizlerle. Game Of Thrones 4. sezon 2. bölümde neler yaşandı? Game Of Thrones 4. sezon 2. bölümde neler olacak?

Taht Oyunları (Özgün adı: Game of Thrones), David Benioff ile D. B. Weiss tarafından yaratılan fantastik televizyon dizisidir. Dizi, ABD televizyon kanalı HBO'da yayınlanmaktadır. George R. R. Martin'in epik fantezi serisi Buz ve Ateşin Şarkısı'na dayanmakta olan dizi, adını serinin ilk kitabından almaktadır. Kuzey İrlanda, Malta, Hırvatistan, İzlanda ve Fas'taki mekanlar ile Belfast'taki bir stüdyoda çekilmektedir. İlk bölümü, 17 Nisan 2011 tarihinde HBO'da yayınlanan dizinin şu an dördüncü sezonu yayinlanmaktadir.

Game of Thrones izle

Yabancı dizi izle. Game Of Thrones 4. sezon 2. bölüm Türkçe izle. Game Of Thrones 4. sezon 2. bölümünde neler oldu? Game Of Thrones 4. sezon 1. bölüm dünyada izlenme rekorları kırdı. Dünyanın en çok izlenen dizisi oldu.

 
26
Kudos
 
26
Kudos

Now read this

Sabit Kanca izle

Sabit Kanca izleGeçenlerde televizyonda rastladım, bakayım dedim, izlemez olaydım. Allah'ım ne biçim filmler var böyle? İzlerken o kadar sıkıldım ki, Kelebeğin Rüyası filminde bile bu kadar sıkılmamıştım, espriler iğrenç ve yersiz,... Continue →