Kedi Özledi

Kedi Özledi izle

Sanırım film isimden biraz kaybediyor. Çevremde isminden dolayı “ o ne biçim isim ne biçim film” deyip de gitmem ben o filme diyenler .çok var. Sanırım bu düşüncedendir ki dün akşam filmi izlemeye gittiğimde salon bomboştu. İnanılmaz eğlenceli çok güzel bir filmdi. Ben çok eğlendim. Bir kere daha izlerim o derece yani. İlker Ayrık bir yana ben Algı'nın oyunculuğuna hayran kaldım. Diyeceğim o dur ki kimse ismi ile yargılamasın filmi. İzlemeye değer diye düşünüyorum. Pişman olmazsınız. Şahsen ben olmadım. :)

Bir teoriye göre “kedi severlik” aslında bir bağımlılık. Kendi türlerinin devamı için, bazı bakterilerle ortak çalışıp bizi manipüle ediyorlar.

Ugandalı bir abiye göreyse “Türkler kedilere kral gibi davranıyor. Çünkü bir insan öldüğünde kedi olarak tekrar doğduğuna inanıyorlar”.

Bir rivayete göre de Hz. Muhammed kedileri çok severmiş.

‘Anne'den önce 'kedi’ demeyi öğrenen yeğenimi de işin içine katarsak, “Kedi Özledi” adıyla bile iç ısıtıyor ve ilgi uyandırıyor. Umarım ismin vaat ettiği hisleri yaşatan bir filmdir

 
0
Kudos
 
0
Kudos

Now read this

47 Ronin izle

47 Ronin izleYönetmen:Carl Erik RinschOyuncular:Keanu Reeves, Hiroyuki Sanada, Kô ShibasakiTür:Dövüş , Aksiyon , FantastikÜlke: ABDNesiller boyu aktarılan efsaneler, cesareti över, aşkın anlamını acı çekmekte arar, asıl kahramanlığın... Continue →