patron mutlu son istiyor izle

patron mutlu son istiyor izle

Tolga Çevik ve Ezgi Mola mükemmel ikili oldular denebilir .. Neyse konusu gerçeklerden alınmış gibi hafif bir yeşilçam havası var biraz eğlence biraz dram ve komedinin dibine vurulmuş bir hikaye zaten Yılmaz Erdoğan yazmış bu film tutar havası vermiş bize laf düşmüyor :) “Sandalyeleri giydirin” bu teoriye bayıldım heralde bir gün evlenirsem bu teoriyi kullanıcam :) Herkese tavsiye ederim İyi Seyirler..

Filmi çekmek için fazla bir bütçe kullanılmamış olması ve konusu itibariyle de fazla ilgi çekmiyor. Film boş zamanlarda izlenebilecek seviyede reklamla film üzerinden para kazanma konusuyla yoğurulmuş bir film. 10/5 kaliteli değil.

Vizyon Tarihi: 01 Ocak 2014

Yapımı :2014 - Türkiye

Tür : Komedi , Romantik

Süre: 105 Dak.

Yönetmen : Kıvanç Baruönü

Oyuncular : Tolga Çevik , Erkan Can , Ersin Korkut , Ezgi Mola , Mustafa Uzunyılmaz

Senaryo : Yılmaz Erdoğan

komedi filmleri izle

Şüphesiz ki son zamanın gözde ikilisi Tolga Çevik ve Ezgi Mola. Tv'nin en iyi bana göre açık ara en iyi ( başka var mı bilmiyorum varsada ilgimi çekmiyor ) Arkadaşım Hoşgeldin de harikalar yaratıyolar. Tolga Çevik'in kıvrak zekası ve hazır cevabı hayranlık uyandırıcı. Gelelim bu güzel ikilinin rol aldığı filme, fragmanıyla içimde güzel hisler uyandırsada, aynı şeyi izlerken hissetmedim, film bana göre oldu bittiye getirelerek çekilmiş, idareten izlenecek olan filmler arasında diye düşünüyorum ne yazıkki Tolga Çevik'e rağmen :)

 
1
Kudos
 
1
Kudos

Now read this

nuh izle

nuh büyük tufan izleNuh Peygamber rolünde Akademi Ödüllü Russell Crowe'u izlediğimiz filmde Crowe'a Jennifer Connelly, Emma Watson ve Anthony Hopkins gibi isimler eşlik ediyor. Epik öğlerin yanısıra fantastik unsurları da bir araya... Continue →