Sabit Kanca izle

Sabit Kanca izle

Geçenlerde televizyonda rastladım, bakayım dedim, izlemez olaydım. Allah'ım ne biçim filmler var böyle? İzlerken o kadar sıkıldım ki, Kelebeğin Rüyası filminde bile bu kadar sıkılmamıştım, espriler iğrenç ve yersiz, karakter çok itici, Allah'a şükür sinemada izlememişim, yoksa kendime küserdim valla. Bu filmi izleyerek büyük aptallık etmişim resmen, ama ne yazık ki zaman geriye alınamıyor…

Bide sinemasına gitmiştim bu filmin arkadaş gitmez olaydım ya abi bu kadar mı amaçsız bu kadar mı kötü film yapılır. Hem 16 TL hemde 100 dakikam püf oldu uçtu abicim. İlk yarısında uykum geldi ikinci yarısında uyudum ya. Bi insan bir filmde uyukluyorsa ya o insan gerizekalıdır yada film çok kalitesizdir. Herkes aptal olmadığına göre bu filme puanım 2/10. 1/10 hakediyor ama 1 de emeğe saygı olsun. Böyle güzel fragmana, EFSANE BAŞLIYOR gibi bir afişe bu yakışmadı.

Vizyon Tarihi: 22 Mart 2013

Yapımı :2013 - Türkiye

Tür : Komedi

Süre: 100 Dak.

Yönetmen : Alper Mestçi

Oyuncular : Halil Sezai Paracıkoğlu , Sinan Çalışkanoğlu , İsmail Baki Tuncer , Orhan Aydın , Ahmet Yükselor

Senaryo : Alper Mestçi

Yapımcı : İrfan Tözüm

 
0
Kudos
 
0
Kudos

Now read this

300 spartalı 2 bir imparatorluğun yükselişi

300 spartalı 2 izleİlk film sanat için ikinci film para için olmuş gibi geldi bana.Her ses getiren filmin devam filmleri neden geride kalır bilemiyorum.Belkide bilinçaltı beklentiler arttığı için.Filmin baştan sona denizde geçmesi... Continue →