Tepenin Uşakları izle

Tepenin Uşakları izle

Öncelikle film Karadenizliler'e hitap ediyor. Bunun için Karadenizli olmayan, orada hiç bulunmamış ya da uzaktan yakından Karadeniz kültürüyle alakası olmayan izleyici için ideal değil. Film ortaya kısa film olarak çıkmış ilgi görünce uzun metrajlı filme dönüştürülmüş. Filmin kadrosu tamamen yerel halktan oluşuyor ve yerel halk gerçekten inanılmaz bir iş çıkarmış. Filme gelecek olursak birbiriyle oldukça alakasız bölümler vardı. -Bundan sonrası Spoiler içerir- Mesela köye gelen turist ve eşi neden geldi, ardından çıktı, hikayeyle ne bağlantısı vardı bilinmiyor. Hikmet'in babasının Almanya'dan getirdiği oğlu filme renk katmış ancak o da hikayedeki yarım başka bir nokta. Ardından gömü arayan adamlar, deli ve yanındaki akıllı… Aslında film pek çok kısa filmin birleşmesinden oluşmuş gibiydi. Gel gör ki bu kısa filmler gerçekten çok hoştu. Benim en çok sevdiğim nokta köylü kadınların dedikodu yaptığı yerdi. Gerçekten güldüm :D Ardından turistle eşini karşılayan ablayı da çok sevdim. :) Ayrıca arada geçen altyazılarda eğlenceliydi… Baştan sonra komedi sonu buruk. Hal böyle olunca sizinde yüzünüzde buruk bir gülümseme oluşuyor. Bir Trabzonlu olarak eğlenceli vakit geçirdim. O aptal saptal Karadeniz'in ismini kullanarak gişe yapmaya çalışan bol küfürlü filmlerden sonra bana çok iyi geldi bu film. Hele hele en sonunda adam gibi Karadeniz ağzının konuşulduğu bir film görebilmek, o ağzı duyabilmek beni biraz daha yaklaştırdı memleketime. Sırf bu yüzden bile favorilerim arasına girer bu film. Zira ilk defa bu kadar net bir şekilde duyabildim bu ağzı. Ayrıca Hikmet'i oynayan Samet Karahasanoğlu'nu da candan tebrik ederim. Rolünü etkileyici bir şekilde ortaya koymuş. 10/8 Daha iyi filmlere inşallah…

yerli film izle

Babasız bir evde yaşamakta olan ve kışın okuyup yazın çobanlık yapmakta olan Hikmet'in bu sorunlarının yanısıra başka bir büyük sorunu vardır. Köyün en nüfuzlu ailesinin kızı Züleyha'ya aşık olan Hikmet, bu aşkı yıllardır sessizce yaşamaktadır. Nihayetinde arkadaşından aldığı telkinlerle aşık olduğu kadına açılmaya karar veren Hikmet'i zannettiğinden daha zor zamanlar beklemektedir.

 
0
Kudos
 
0
Kudos

Now read this

Sabit Kanca izle

Sabit Kanca izleGeçenlerde televizyonda rastladım, bakayım dedim, izlemez olaydım. Allah'ım ne biçim filmler var böyle? İzlerken o kadar sıkıldım ki, Kelebeğin Rüyası filminde bile bu kadar sıkılmamıştım, espriler iğrenç ve yersiz,... Continue →